Ο Αμερικανός William Gray, γνωστός παιδαγωγός, ήδη από το 1960 σημείωνε ότι κάποια από τα διαβάσματά μας δεν μας προσφέρουν γνώσεις, δεν μας ωθούν σε επανεκτίμηση κάποιων θέσεών μας, αλλά «μας αναγκάζουν να αλλάξουμε θεμελιώδεις απόψεις για τον κόσμο και τον τρόπο ζωής».

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΗΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΛΥΤΑ

Στα πλαίσια του προγράμματος Π.Ε.  <<Σώζουμε το κλίμα-Προστατεύουμε τα δάση>> εμείς , οι μαθητές της Ε΄2 τάξης , καταγράφουμε και φωτογραφίζουμε το πράσινο πρώτα στην αυλή του σχολείου και μετά στη γειτονιά μας , στην πλατεία Πλυτά.  

  •  Καταμετρούμε τα φυτά  που υπάρχουν στον κήπο του σχολείου και μετά στην Πλατεία Πλυτά.
  •   Παρατηρούμε , φωτογραφίζουμε, κατασκευάζουμε  φυτολόγιο.
  •   Γίνεται ταξινόμηση των φυτών σε δέντρα, θάμνους, πόες καθώς και των δέντρων σε αειθαλή και φυλλοβόλα.
  •   Εντοπίζονται οι οργανισμοί του οικοσυστήματος , ο ρόλος του καθενός και οι τροφικές σχέσεις μεταξύ τους (παραγωγοί -καταναλωτές- αποικοδομητές).
  •   Στην τάξη ακολουθούν οι δραστηριότητες:
  • Συνέντευξη από ένα δέντρο : κάθε μαθητής παίρνει τον ρόλο ενός δέντρου κι οι υπόλοιποι προσπαθούν να το γνωρίσουν κάνοντάς του ποικίλες ερωτήσεις.
  •   Σε ομάδες υιοθετούμε ένα δέντρο της σχολικής  αυλής το οποίο αναλαμβάνουμε να το φροντίζουμε.